Delfini, nu. Albastru sus. Albastru jos. Intre, ne aflam noi, o felie de carne frematatoare, visatoare, gustoasa. Astept delfinii. Meltemi provoaca focuri de artificii albastre. Siaj laptos si panze in larg, intinse la maxim. Piatra data la rindea. Alb. Mult alb. Alb si astru. Albastru.  Mintea s-a limpezit. Trupul s-a limpezit. Unghiile s-au limpezit. Pielea s-a limpezit. Am un singur nor pe piele. Din cand in cand, umbra lui se aseaza peste umbra mea. Vant apucat, ce te-arunci asa in pergole? Nu ti-e teama ca le vei rupe panza si vei cadea? Poate chiar te vei lovi la frunte si iti va iesi un cucui cat toate zilele.

Verde pe o parte, albastru pe alta. Intre ele, alb. Cand inchis, cand deschis. Deschide usa. Un pui de vant este grabit sa creasca in interiorul tau.

20 septembrie. Un pui de plans. O picatura de Racomelo. Spun Racomelo si intreaga-ti fiinta se napusteste asupra mea. Ma invaluie in albastru si alb si verde si valuri si vant. O picatura dulce-uleioasa, o stea cazatoare, o liniste senina. Cu picioarele sub mine, plescai Racomelo si ascult linistea. Are atatea sa-mi spuna linistea de aici cu vantul ei surd. Talanga suna spart, ocazional. E mult prea cald, toate lucrurile isi pierd vocea. Pentru o clipa se aude marea, apoi se ineaca, mai mormaie in somn ceva si apoi adoarme din nou, leganata de Meltemi.

Nu-mi ingadui sa uit nimic. Ma uit la tine intens si incerc sa te tin minte, pentru zilele in care nu vei fi langa mine. Uite ochii astia albastri, nu mai stiu, esti tu sau marea? Sarutul tau moale, nu mai stiu, esti tu sau vantul? Ma uit la tine si te sorb ca pe o picatura de Racomelo, sa te pot pastra astfel inlauntrul meu. Adorm curand si stiu ca dragostea ta imi face bine, imi pot rezema mana pe ea si apoi fruntea, stiu ca pot inchide ochii si ma pot intinde lenes sa-mi trosneasca oasele.

Ultimele ganduri. Racomelo, Meltemi, mare, alb, verde, albastru, fierbinte, moale, tu tinandu-ma in brate si iubindu-ma ca niciodata…

Leave a Reply

