some years ago..

Să nu uit să-mi iau paltonul când plec.

Să-mi spuneţi numărul, vă rog. 26, pe muchie.

Serios? Nu credeam când v-am văzut zâmbetul şi jucăriile.

Am zis, la naiba cu toate astea.. am vândut tot şi acum aştept următoarea cursă….Am adormit pe banca din plastic albastru, scrijelită în toate direcţiile. Am urmărit liniile adanci din plasticul albastru, pana când am simţit o greutate în ceafă.

Am pierdut avionul şi cineva mi-a furat bagajele…şi banii, ultima speranţă s-a dus. Mi-e rău, sângele mi-a pierit din obraji, limba o simt dintr-odată uscată şi fără sens în gura zbârcită. Aaaa!!! Am uitat biletul de avion pe masa din bucătărie. Parcă îţi spusesem să mi-l pui în geanta de voiaj. Mă prăbuşesc pe bancă şi adorm pe loc.

Mă trezesc în forfota aeroportului şi printre sutele de suflete se aude vocea piţigăiată a unei cucoane ce anunţă la un megafon cursa mea. Bagajele sunt la locul lor, la fel şi banii.

 

Leave a Reply

