ploaie in luna lui marte…

plang pentru anii ce au trecut prea repede

plang pentru parintii mei care au imbatranit

plang pentru tot ce nu s-a intamplat

plang pentru bunica mea de care mi-e foarte dor

plang dupa copilaria mea

plang dupa inocenta mea

plang dupa susurul raului de munte

plang dupa mirosul ierbii cosite

plang dupa cerul plin de stele

plang dupa noptile cu stele cazatoare

plang dupa valurile marii, dupa vocea ei, dupa mirosul ei. mi-e dor de caldura ei laptoasa, de simplitatea ei, de ritmicitatea ei.

plang dupa tinerete

plang dupa tot ce a fost si nu mai este

plang

plang

plang

dincolo de moarte nu voi mai plange. voi astepta pe cineva sa vina sa-mi ude pamantul. imi va fi dor de lacrimi atunci…

 

 

Leave a Reply

