Aside

dirty dancing si pudra de zahar

pentru ca trebuia sa ninga

am pus borcanul cu zahar pudra

pe raftul de sus

pe jumatate plin

cu coji de lamai verzi

scortisoara dulce

miroase ca sufletul tau

peste care am turnat putin rom

te iubeam

mi-am facut o cafea

cu mult lapte

si m-am asezat la fereastra

da, te iubeam

te iubeam alb ca neaua

ninge, pentru ca trebuia sa ninga

si pentru ca esti departe

mi s-a facut foame

am uns o felie de paine cu suflet

uitand sa adaug un varf de ganduri

am privit un timp pe fereastra

se simt briosele calde

cu sirop de trandafiri si lavanda

de vara trecuta

vantul ia zapada in palme

si o sufla departe

coaja de lamai

dirty dancing si tort de ciocolata…

Leave a Reply

