Aside

privesc cerul

in inaltul lui, un uliu se invirte

in cercuri perfecte,

uneori mi se pare ca ma invirt si eu cu el

si ma tot invirt in cerc, in cer

si nu gasesc iesirea din el, din cer, din cerc

cu toti ochii, cu toate gindurile,

si ma apasa ceva dens, de-ar fi un nor

ce bine ar fi, as stii ca se apropie furtuna

dar tunetele au incetat, praful s-a racit,

uliul nu mai e sus, dar eu tot ma invirt

si ma intreb cum de n-am ametit, amortit, adormit

caci ma invirt in cer, in cerc, in rotocoale perfecte.

mi-am adus aminte ca ma apasa ceva

de l-as putea vedea l-as apuca de-un colt

si as da cu el de pamint cu toata puterea

si lumea s-ar zgudui, o vaza s-ar lovi de masa si s-ar sparge

florile ar zacea imprastiate

plingind cu lacrimi de apa pe covor.

da, da, da, in cer, in cerc, pe aripi, pe buze, incerc sa zbor

sa urmaresc uliul iesit la vinatoare.

Leave a Reply

